FAQ

W jakim czasie realizowane są zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to najczęściej 1-2 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty (w przypadku zamówień przedpłaconych), lub od chwili złożenia zamówienia (zamówienia z płatnością przy odbiorze).

 

Jak wysokie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki przedstawiają się następująco:

- Pocztex48 – 10,00 zł, pobranie 13,00 zł
- Poczta (odbiór w punkcie) – 9,00 zł, pobranie 12,00 zł
- Paczkomat InPost – 10,00 zł
- Kurier DPD – 12,00 zł, pobranie 14,00 zł
- Kurier FedEx – 12,00 zł, pobranie 14,00 zł

Przy zamówieniu na kwotę min. 250zł wysyłka z opcją odbioru z placówce Poczty Polskiej już za 0,01zł!

Przy zamówieniu na kwotę min. 400zł wysyłka kurierska za 0,01zł!

 

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, biuro handlowe i magazyn mieści się w Poniatowie przy ul. Piotrkowskiej 1. Zapraszamy do zakupów.

 

Czy jest opcja wysyłki za granicę?

Tak, realizujemy wysyłki poza granice Polski. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt z Działem Handlowym w celu ustalenia szczegółów.

 

Otrzymałem paragon fiskalny zamiast faktury VAT. Co zrobić?

W celu otrzymania faktury prosimy o przesłanie skanu paragonu fiskalnego wraz z niezbędnymi danymi do faktury na e-mail: sklep@netuno.pl. Otrzymacie Państwo fakturę w wersji elektronicznej.

 

Na jakie dane dokonać płatności za zamówienie?

Wpłaty za zamówienie należy dokonać na poniższe dane:

 

Netuno sp. z o.o.

Wojska Polskiego 118G

97-300 Piotrków Trybunalski

nr rachunku bankowego: 51 1750 1400 0000 0000 3549 1856

 

Zapomniałem zamówić kilku produktów – czy mogę zrobić domówienie?

Tak, jest możliwość domówienia, niestety może to opóźnić realizację zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Handlowym.

 

Czy istnieje możliwość łączenia zamówień?

Tak, łączymy zamówienia które mają być wysłane na ten sam adres. Niestety może to opóźnić wysyłkę zamówień. W celu połączenia zamówień prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Handlowym.

 

Mam kłopot ze zrealizowaniem płatności Payu. Czy mogę opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem?

Tak, istnieje taka możliwość. Przelewu można dokonać na poniższe dane:

Netuno sp. z o.o.

Wojska Polskiego 118G

97-300 Piotrków Trybunalski

nr rachunku bankowego: 51 1750 1400 0000 0000 3549 1856

 

Czy jest możliwość docięcia zakupionego papieru?

Tak, możemy dociąć papier zgodnie z wymaganiami klienta. Szczegóły dotyczące kosztu takiej usługi dostępne  w Dziale Handlowym.

Założenie konta, dane do faktury …

Wskazówki.

Przy zakładaniu konta :

- dla osób prywatnych wybieramy zakładkę osoba prywatna.
Dla takich zamówień nasz system z automatu wygeneruje paragon.
....
- dla firm wybieramy zakładkę firma, w zakładce firma wpisujemy pełne dane do faktury oraz numer NIP bez znaków dodatkowych (wyłącznie 10 cyfr).
Na fakturze nie będzie umieszczone imię i nazwisko, które występują nad zakładką firma.
Jeśli więc na FV jest wymagane imię i nazwisko – proszę powtórzyć to w zakładce Firma.
.......
- można się zarejestrować także prywatnie i brać faktury na dowolny podmiot.
Należy wtedy dodać dodatkowy adres i ten wskazywać jako rozliczeniowy. Nasz system wygeneruje wtedy z automatu dane do faktury.

....

.....

Krótka legenda:

Adres wysyłki – adres na który zostanie wysłana Państwa paczka.

Adres rozliczeniowy – dane do faktury VAT.

Jeśli dane do wysyłki są identyczne jak dane do faktury to wystarczy uzupełnić tylko jeden adres wypełniając dane firmy i NIP na które ma być wystawiona faktura.
Jeśli są różne należy dodać dodatkowy adres i użyć go jako rozliczeniowy podając w nim dane do faktury.

Tu znajdziesz wszystkie potrzebne materiały związane z naszą działalnością :

 Cennik kopert listowych <KLIKNIJ> 

 Cennik kopert ozdobnych <KLIKNIJ> 

Cennik papierów ozdobnych A4 <KLIKNIJ>

RegulaminRegulamin zestaw na długie zimowe wieczory <<pobierz>

Product added to wishlist
Product added to compare.